
La invenció del
Gyrobike y la seva posada a la venta demostra dues coses. Per una part la
progressiva implantació de l’ús de la bicicleta en moltes llars, sobretot per
part de pares que volen que els seus fills de 2 o tres anys comencin a
muntar-se en aquest vehicle tan especial com la bici. En un temps on aspectes
com el sedentarisme han condicionat les actituds de bona part de la població
fins ara, estan ressorgint amb força aspectes com l’exercici físic, la qualitat
de vida i l’educació viària. És digne de menció el fet de que la bicicleta per
l’infant no és només un element lúdic sinó que molts pares el consideren també
un estri educatiu de primer ordre. En quant al Gyrobike, és també molt útil per
gent amb mobilitat reduïda, cosa que amplia les virtuts d’aquest accessori.
Per l’altra banda,
no hem de menystenir un aspecte d’importància, com és que la bicicleta s’està
convertint també en un vehicle apte per la innovació tecnològica i el disseny. La
seva transversalitat respecte a l’edat i les condicions de cadascú, i la seva
senzillesa el fan perfecte per la investigació en molts aspectes.
Com podreu suposar, el seu èxit ha fet que el Gyrobike
hagi tret al mercat una versió renovada, i li han posat el nom de Jyrobike
(serà perquè la jota és més moderna). En aquesta nova versió, Jyrobike, no
només han millorat el disseny, sinó que a més han incorporat un comandament a
distància amb un abast de 150 metres, s'han inclòs altaveus de 105db amb
diversos efectes sonors.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada